Huisvesting en facilitair

Wat wilden we bereiken?

Wij bieden een functionele en veilige werkomgeving. We ondersteunen en bieden diensten zodat het dagelijkse proces doorgang kan vinden.

Het aantal werkplekken is teruggebracht tot 60%. Voor de optimale thuiswerksituatie worden voorzieningen aangeboden. Er wordt ondersteuning geboden bij het maken van de juiste keuzes hierin. Daarnaast wordt het kantoor geschikt(er) gemaakt voor hybride werken.

We vormen een interne servicedesk waar facilitaire en ICT-helpdesk vragen worden gesteld.

Voor de overgang naar het Huis van de Stad worden de nodige voorbereidingen getroffen zodat een probleemloze overgang kan plaatsvinden.

Wat hebben we er voor gedaan?

Vormen interne helpdesk

In Huis van de stad krijgen we een interne (fysieke) helpdesk gevestigd op de eerste etage. Daarnaast werken we nauw samen met ICT.

Voorbereiden verhuizing Huis van de Stad

We hebben de voorbereidingen getroffen rondom, gastgerichtheid, huisregels, de inrichting van de Raadszaal en een BHV organisatie in Huis van de stad. Daarnaast bereiden we de organisatie op het nieuwe manier van werken. Voor Huis van de stad is er een aanbesteding en een marktconsultatie verricht voor de inrichting van onze werkplekken en de invulling van de horecavoorziening.

Voorzieningen bieden voor hybride werken

We hebben kaders en uitgangspunten geformuleerd voor hybride werken en stimuleren het flexibel werken (gedrag) in de organisatie door het organiseren van meerdere sessies. We blijven voorzien in thuiswerkfaciliteiten om het hybride werken te faciliteren.